سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنجاق سینه

قدمت اولین سنجاق سینه ساخته شده به هزاران سال پیش بر می‌گردد و مربوط به عصر برنز (دوره‌ای مابین عصر سنگ و عصر آهن) می‌باشد. در آن دوران انسانها بیشتر به فلزکاری و آلیاژسازی روی آوردند و با ترکیب مس و قلع برنز را تولید نمودند.

سنجاق سینه عبارت است از یک گیره فلزی که با جواهرات مختلف و متنوع تزیین شده است و برای نصب بر روی لباس    ( یقه لباس، یقه مانتو، آستین لباس، یقه کت و...)  طراحی می‌شود. متریال مورد استفاده در ساخت سنجاق سینه ، غالبا نقره، طلا ، برنز ، سایر آلیاژهای فلزی و... می‌باشد. قدمت اولین سنجاق سینه ساخته شده به هزاران سال پیش بر می‌گردد و مربوط به عصر برنز (دوره‌ای مابین عصر سنگ و عصر آهن) می‌باشد. در آن دوران انسانها بیشتر به فلزکاری و آلیاژسازی روی آوردند و با ترکیب مس و قلع برنز را تولید نمودند.

سنجاق سینه به عناوین دیگری نظیر گل سینه، بج سینه، نشان سینه، بج لباس و... شناخته می‌شوند. اخیرا در دنیای امروزی گل سینه‌ها درنزد بانوان و آقایان از جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده‌‌‌است و توجه و علاقه زیادی به آنها پیدا نموده‌اند. خانم‌ها‌ از سنجاق سینه به عنوان زیورآلات زیبا و جذاب در محافل و مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده می‌نمایند. در این میان از یک طرف تولید کنندگان پوشاک نیز از این قائده مستثنی نبودند و برای فروش بیشتر سعی و تلاش می‌کنند تا بتوانند برروی لباسهای مجلسی و مانتوها و سایر تولیدات خود از مدرنترین ، زیباترین و جذابترین سنجاق سینه استفاده نمایند. از طرف دیگر شرکت‌ها، سازمان‌ها و سایر موسسات نیز در همایشها و مراسمهای مختلف و به منظور متحدالشکل نمودن لباس کارمندان و مسئولین اجرایی و تبلیغ برند خود از بج سینه، گل سینه و ... استفاده می‌نمایند تا جلوه‌ای ماندگار از لوگو و فعالیت شرکت به‌جای بگذارد.