سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن لوح تقدیر ها معمولا شامل چه متنی می باشد

متن لوح تقدیر ها معمولا شامل چه متنی می باشد 

لوح تقدیرها دارای متن های مختلف و متفاوتی می باشند که هر متن را میتوان با توجه مناسبت مخصوص به خود مورد استفاده قرار داد ، لوح تقدیرها را در بسیاری از مناسبت ها کاربد دارد ولی اغلب برای نفرات برتر مسابقات و رقابت های ورزشی و علمی مورد استفاده قرار میگیرد . معمولا” متن لوح‌های‌ تقدیر با توجه به نوع استفاده و مخاطبان آنها دارای نوشتار مختلفی  هستند و در بسیاری موارد برای نوشتن متن مناسب لوح تقدیر از نمونه های موجود در سایت ها استفاده می شود و با اندک تغییرات جزیی از آ« به عنوان متن اصلی لوح تقدیر مورد نظرشان قرار می دهند . به عنوان نمونه متن لوح تقدیر مدیران از کارمندان  و کارکنان زیر مجموعه، با متن تشکری که مدیران مدارس برای مدرسین یا محصلین می‌نویسند، تفاوت خواهد داشت. متن لوح تقدیر نوروزی با متن تبریک روز پرستار و متن تبریک روز پزشک متفاوت می باشد که اغلب کسانی که لوح تقدیر به آنها اهدا می شود از فرهیختگان و افراد دارای درجات عالیه می باشند.

همانطوری که ابتدا عنوان گردید، مهمترین نکته ای که در مورد طراحی و ساخت لوح تقدیر و یادبود و… باید به آن توجه داشته باشید، نوع استفاده ویا نوع مخاطب شما می‌باشد. لذا نوع متریال و مواد باید طوری انتخاب شوند ، که ضمن توجه به جایگاه علمی و تخصصی و اجتماعی ،  سلیقه آن نیز در نظر گرفته شود تا با اهدای لوح تقدیر ، انگیزه در مخاطبین ایجاد شود و ایشان را به استفاده و نگهداری از لوح  ترغیب نماید. 

به عنوان مثال تهیه لوح تقدیر از مواد کاغذی و بی کیفیت برای مدیرعامل یک شرکت یا سازمان ، عکس العملی به جز این نخواهد بود که لوح تقدیمی را در محلی بایگانی نموده و نابود شود.

لوح تقدیر علاوه بر جنس ظاهری و متن آنها نوع جعبه ای که لوح تقدیر درون آن قرار میگیرد بعضا دارای اهمیت می باشد که می تواند أنواع اقسام مدلها را داشته باشد از چوبی و مخمل گرفته تا پلاستیکی و فلزی و ...

در حقیقت لوح تقدیر شاید به لحاظ مادی ارزش زیادی نداشته باشد ولی به لحاظ معنوی نشان دهنده این است که شخصی که میخواهیم لوح تقدیر را به آن اهدا کنیم چقدر برا ما محترم و با ارزش است و با این کار به نوعی کاری که از دست افراد برگزار کننده بر می آید برای آنها انجام داده اند.