سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با پلاک فلزی farhoomand jame

پلاک برنجی farhoomand jame توسط گروه نشانه سازتوسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این پلاک از جنس برنج با آبکاری طلا 18 عیار ساخته شده است که با فرآیند چاپ طرح(اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است و به دست رنگ کار های مجرب با بهره گیری از رنگ کوره ای با کیفیت، این پلاک تولید شده است .لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت محصول نهایی، هنرمندان اره کار مجموعه نشانه ساز عملیات برش دور این پلاک ها را به صورت دستی انجام داده اند.

مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد. همین مورد سبب محبوبیت این کالای تبلیغاتی شده است. مهم‌ترین فلزاتی که از آن در ساخت پلاک فلزی بهره می‌گیرند عبارتند از : آلیاژ برنج، استیل و در موارد اندکی آلومینیوم.

مارک فلزی اغلب بر روی پوشاک نظیر البسه، کلاه و کیف و کفش قرار می‌گیرد. علت این امر نیز این است که پلاک فلزی هنگام شست و شو آسیب نمی‌بیند و مقاومت مناسبی دارد. نوع چاپ بر روی این مارک غالبا به صورت حک می‌باشد. برای نمایش بهتر نام برند و لوگو آن اصولا از تکنیک برشکاری دور کار نیز در آن استفاده می‌شود.

بر روی وسایل فلزی نظیر بخاری، اجاق گاز، یخچال و … نیز از مارک فلزی استفاده می‌شود. در این وسایل مارک به صورت چهارگوش و رنگی تولیی می‌شود و حاوی نام شرکت سازنده و لوگو آن است. در این نوع وسایل می‌توان از تنوع رنگ نیز در ساخت مارک بهره برد و چاپ بر روی آنها به صورت برجسته می‌باشد.