سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تندیس شرکت آسان موتور

گروه شرکت خودروسازی هیوندای موتور ( Hyundai Motor Company ) در سال 1967  میلادی در کره جنوبی تاسیس گردید.این شرکت در سراسر جهان دارای نمایندگی می باشد. در ایران شرکت آسان موتور به عنوان نماینده رسمی شرکت هیوندای موتورکمپانی می باشد.

شرکت آسان موتور به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره ملی و نمایشگاه تخصصی خدمات خودرویی سفارش ساخت تندیس این جشنواره را به گروه نشانه ساز ارائه داد.تندیس جشنواره مذکور از جنس پلکسی گلس ساخته شد و در پایان مراسم به نفرات برگزیده اهدا گردید.

تندیس یا همان یادبود، جسمی زیبا و شکیل است که برای قدردانی از تلاش فردی که در زمینه‌ای خاص حائز موفقیت شده‌، به او اهدا می‌گردد. جشنواره‌های بین المللی فیلم و موسیقی، مسابقات علمی یا رویدادهای ورزشی و ... با تندیس‌های منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شوند. تندیس مراسم اسکار نمونه‌ای از یادبودهای معتبر جهانی و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین یادبود جشنواره‌های داخلی می‌باشد. اهدا تندیس به فرد برگزیده، باعث افزایش اعتبار آن رویداد و ثبت بهتر این افتخار در ویترین شخصی آن فرد خواهد شد. امروزه ساخت تندیس هنری است که توسط صنعتگران ماهر و با تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود. تندیس‌ها کاربرد فراوانی دارند و استفاده از آن بسیار رایج شده‌است. به طور مثال دانشگاه‌های معتبر ایران بعد از پایان دوره به فارغ‌التحصیلان خود تندیس‌هایی به عنوان یادبود و تجلیل از تلاش آنها در راه کسب علم اهدا می‌کنند.

تندیس دارای انواع متنوع و گوناگونی می باشد که شامل: تندیس پلکسی گلس، تندیس حجمی و فلزی، تندیس کریستال و تندیس آماده است.

تندیس پلکسی یکی از انواع محبوب و پرکاربرد یادبود است. از مزایای آن می‌توان به قابلیت بالای چاپ آن اشاره کرد. ضمنا پلکسی برای طراحی های ظریف به نسبت قیمت، کیفیت مناسبی دارد و به علت تنوع بالا در رنگ بندی، برای سازندگان محدودیتی در اجرای طرح های پیچیده ایجاد نمی کند.

تندیس فلزی و حجمی به روش ریخته گری ساخته می‌شود و به واسطه اشکال منحصر به فرد می تواند یادبودی خاص برای جشنواره ها، مسابقات، همایش ها و .. باشد. در طراحی این یادبود، خلاقیت عامل مهمی است و جنس آن به انتخاب مشتری می تواند زاماک، سرب یا برنج باشد.

تندیس کریستال معمولا به واسطه شفافیت و چاپ روی شیشه محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد. مدل سه بعدی آن قابلیت حکاکی داخلی دارد که آن را از انواع دیگر متمایز خواهد کرد. شعار، لوگو و یا متن درخواستی مشتری با استفاده از لیزر سه بعدی داخل این یادبود‌ها چاپ می شود و جلوه ای زیبا به آن می دهد.